Die eerste keer

Ever After, Adelle, Twenty Eleven, Vintage Kitchen,… Juist ja, voor iemand die geen keuzes kan maken, zijn meer dan 200 lay-out themes een paradijs. Om in verloren te lopen en gek van te worden. Wel, doe me maar een Ryu. Denk ik. Op restaurant heb ik ook gemiddeld een half uur nodig om te besluiten waar ik zin in heb. Nog voor m’n eten wordt opgediend, heb ik al een kleine indigestie opgelopen. Daar gaat het dessert, waarvoor ik in de eerste plaats eigenlijk gekomen was.

Desserts, helemaal mijn ding overigens. Eén van de doelen van dit blog is dan ook receptjes delen. Bespaart me meteen heel wat typwerk wanneer ik weer maar eens de how to van mijn ondertussen redelijk befaamde brownies moet bezorgen (to do list: brownies on the blog). Ellelives.wordpress.com moet volgend jaar misschien aangepast worden naar elletriestolivewithsomeextrakilos.wordpress.com. Meteen even checken of die nog vrij is.

Een tagline, ook dat moest ik nog bedenken. Het werd ‘Elle. The Wag, nog the Mag.’ Elle is dus de naam, en de rest spreekt voor zich. Redelijk gênant moest ik ooit Wag af zijn natuurlijk, maar ik ben een dromer, een gelover, én voor de komende 50 jaar zit dat denk ik nog wel snor. Hoe we dan om kunnen met mekaars beginnende dementie, vetrolletjes en rondslingerende valse tanden, smijt ik rond 2063 wel eens op m’n blog.

Buiten recepten delen, is het plan ook om mijn DIY-projectjes te illustreren. De doe-het-zelf-godin in mij is enkele maanden geleden opgestaan, ondanks een acuut gebrek aan handigheid, ruimtelijk inzicht en materiaalkennis. Ondertussen zijn we een lijm- en nietpistool, liters verf (pastel for the win), vijsjes, spuitbussen, schroevendraaiers, borstels, anti-houtworm producten, wieltjes, washi tape en professionele scharen (ik heb er ook al enkele keren m’n froe mee bijgeknipt, goed spul) verder. Volledig klaar dus om enkele toffe huis-, tuin-, en keukenprojecten op het net te smijten. Ik had er al eentje klaar om mijn eerste echte post aan te wijden, maar die zal plaats moeten ruimen voor ander, geweldig heuglijk, nieuws. Maar daarover later meer. Eerst zien dat ik deze tekst online krijg. (Hoera voor mezelf, als jullie dit -in een mooie lay-out- kunnen lezen. We vieren het snel met taart!)

Standaard

Geef een reactie

